Vragen en probleemoplosser

Ik kan de website niet goed bekijken met Internet Explorer

Gebruikt u Internet Explorer dan worden de filmpjes in een popup getoond; zorg er voor dat popups van fyto-ondernemerscheck.nl toegelaten worden. Ga in het menu van Internet Explorer 7 naar Extra, Popupblokkering, Popupblokkering uitschakelen. Bij Internet Explorer 8 is dit in te stellen bij Extra, Internetopties, Privacy; schakel pop-upblokkering uit of klik op de knop Instellingen achter pop-upblokkering en voeg fyto-ondernemerscheck.nl toe aan het lijstje websites waarvan popup's altijd moeten worden toegestaan.

Ik kan de filmpjes niet zien

Er is geen of een verouderde flash-plugin geïnstalleerd. Minimaal is flash player versie 9 vereist. Update de flash player zonodig gratis via de website van Adobe.
Een andere oorzaak kan zijn dat er popup-blokkering ingeschakeld is; zet die dan uit (voor fyto-ondernemerscheck.nl). Ga in het menu van Internet Explorer naar Extra, Popupblokkering, Popupblokkering uitschakelen.

Welke schermresolutie wordt aanbevolen?

De Fyto-ondernemerscheck is ontwikkeld voor een schermresolutie van minimaal 1024x768.

Hoe kan ik teruggaan naar een vorige pagina?

Doordat de ingevulde antwoorden om privacy-redenen niet worden bewaard, is er geen zogenaamde 'terugknop' ingebouwd in de website.

Overige vragen

Heeft u een andere vraag of probleem dat hier niet wordt genoemd, neemt u dan direct contact op met Aleid van der Kolk of Harrie Kootstra van AgriHolland.

@: infoagrihollandnl
tel: 0317-467666.